środa, 13 stycznia 2010

Gareth Thomas - I’m doing it because I want people to be able to be free to be gay

Gareth Thomas, walijski gwiazdor rugby, który pod koniec zeszłego roku dokonał publicznego coming outu, powiedział, że ma nadzieję, że znajdzie chłopaka. Thomas w grudniu w wywiadzie dla Daily Mail powiedział, że jest gejem.

W swoim pierwszym wywiadzie dla gejowskiego magazynu Attitude, wyjawił, że pomimo wyglądu twardziela ma w sobie dużo miłości, którą chciałby kogoś obdarzyć. Thomas powiedział: "Wiem, że wielu gejów szuka miłości. Zrobiłem to również w nadziei, że znajdę kogoś”.

Gareth Thomas przyznał, że myśl o tym, by przytulić się do kogoś i obdarzyć go miłością, jest niezwykle ekscytująca.

"Na zewnątrz mogę wyglądać jak twardziel, ale emocjonalnie jestem miękki i opiekuńczy. Mam w sobie dużo miłości. Nie będę się wstydzić chodzić na ulicy z kimś trzymając go za rękę".

Rugbista powiedział, że ma nadzieję stać się częścią społeczności gejowskiej i cieszy się ze stosunku ludzi do jego coming outu.

Gareth Thomas zasugerował także, że Daily Mail umieścił z nim wywiad, by zatrzeć negatywne wrażenia po wcześniejszym felietonie w gazecie dotyczącym śmierci Stephen’a Gately’a. Felietonistka Jan Moir wywołała oburzenie po homofobicznym felietonie o śmierci wokalisty Boyzone.

Gareth Thomas powiedział: "Jestem pewien, że gazeta była świadoma tego, że publikacja mojej historii może pomóc zmienić negatywny wizerunek gazety po felietonie o Stephen’ie Gately’u”.

Wbrew pogłoskom, Gareth Thomas powiedział, że nie został zmuszony do coming outu.

Powiedział: "Nie miałem żadnego powodu, aby się ujawniać. Nie mam chłopaka, nie mam dzieci, nie byłem pod presją, nie zostałem przyłapany na niczym ... nic z tego”.

“I’m doing it because I want people to be able to be free to be gay”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz