piątek, 15 stycznia 2010

Deptanie po Pięcie

Przeglądając z rana portale internetowe zauwazyłem, ze w związku z homofobicznymi i obraźliwymi wypowiedziami ze strony Stanisława Pięty, nie tylko ja postanowiłem zareagować. Portal Gay.pl zachęca do dzwonienia do posła Pięty. Cieszy mnie, że jest odzew i popieram akcję. Poseł Pięta już poskarżył się frondowcom, jak to jest prześladowany. Ponoć dostaje obraźliwe telefony i smsy. Choć ja wysyłając maila i smsa nie obrażałem posła to nie dziwię się, że mogą się pojawić też obraźliwe maile, telefony i smsy. Jeśli ktoś zachowuje sie jak cham to nie powinien się dziwić, że ktoś na chamstwo reaguje chamstwem.
Internauta o pseudo "abram" sprawę oburzenia posła i frondowców komentuje na portalu Gay.pl tak:
"Nie rozumiem oburzenia Frondy, że ktoś powiedział, że pan oseł "jest chujem". Przecież on jest chujem, to czyja to wina gejów czy pana osła? I nie ma co wydziwiać, że to nie przystoi tak mówić bo to, bo śmo, bo debata publiczna... Jak ktoś jest chujem, albo nawet głupim chujem, czy innym durnym ćwokiem to czemu tego wprost nie powiedzieć?"
Trudno się nie zgodzić z komentarzem. To sama prawda. Nic dodać, nic ujać!!!

1 komentarz:

  1. Witaj,
    niestety albom tępa, albo nie umiem znaleźć kontaktu do Ciebie na stronie bloga. tymczasem mam pewną propozycję, więc proszę, odezwij się do mnie na maila sassenach [małpa] o2.pl
    Uschi P., homiki.pl

    OdpowiedzUsuń