wtorek, 23 czerwca 2009

Jacy geje takie ich gwiazdy

Dzis przeczytałem, że Justyna Steczkowska jest ponoć ulubienicą polskich gejów i że hołd, czesć i chwała jej za gayfriendly teledysk. A ja mam wątpliwosci, czy teledysk taki znowu bardzo gayfriendly i czy Steczkowska zasługuje jakos szczególnie na miłosć homików. Ja niestety pamiętam jak promowała PiSuary. Obawiam się, że teledysk (dla mnie wątpliwie friendly) to jedynie komercyjny zabieg w celu ratowania utraconej już popularnosci w stylu "puszczę oczko gejom to kupią płytkę". Ale Steczkowska pusciła chyba oczko tylko w necie, bo z tego co wiem teledysk ten nie był pokazywany w żadnej stacji telewizyjnej. Poza tym ja oczko to ja mam w dupie. Wolałbym szczery usmiech i miłe słowo. Nie słyszałem też, by Steczkowska włączała się w promowanie praw gejów i lesbijek. Słyszałem zas jak popiera homofobicznych prawicowców. Ale jacy geje taka i ich gwiazda...


Moje gwiazdy są inne:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz